Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Tuğba DEMİRTAŞ TOLAMAN

Eğitim Fakültesi

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

İletişim

tdemirtas@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Erdogan, DG; Gungoren, OC; Hamutoglu, NB; Uyanik, GK; Tolaman, TD; - The Relationship between Lifelong Learning Trends, Digital Literacy Levels and Usage of Web 2.0 Tools with Social Entrepreneurship Characteristics - CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE - Vol.21 - pp.45 - ISSN : 1848-5189 - DOI : 10.15516/cje.v21i1.2989 - English - Article - 2019 - WOS:000470087300003
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Gülden Kaya Uyanık Tuğba Demirtaş Tolaman Ayşegül Kırtel - How Do Large-Scale Assessments Affect Mother Tongue Lessons? - Pegem Journal of Education and Instruction, - Vol.14 - pp.11 - 2023
2 Gökçen GÖÇEN Tuğba DEMİRTAŞ TOLAMAN Nahide İrem AZİZOĞLU - Using Technology to Support Creative Writing: How It Affects Teachers’ Digital Writing Skills and Their Gains from Digital Technology - International Journal of Psychology and Educational Studies, - Vol.10 - pp.422 - 2023
3 Gülden KAYA UYANIK, Tuğba DEMİRTAŞ TOLAMAN, Ayşegül KIRTEL - How Do Large-Scale Assessments Affect Mother Tongue Lessons? - Pegem Journal of Education and Instruction - Vol.14 - pp.11 - 2023
4 CANAN GÜNGÖREN, Ö., GÜR ERDOĞAN, D., KAYA UYANIK, G., DEMİRTAŞ TOLAMAN, T. - The Relationship Between Cognitive Absorption and Digital Literacy Skills among Secondary School Students - Participatory Educational Research - Vol.9 - pp.113 - 2022
5 Gülden Kaya Uyanık Tuğba Demirtaş Tolaman Duygu Gür Erdoğan - Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis - International Journal of Assessment Tools in Education - Vol.8 - pp.649 - DOI : https://doi.org/10.21449/ijate.730977 - 2021
6 Kaya Uyanik, G; Tolaman, TD; Erdogan, DG; - Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis - INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION - Vol.8 - pp.649 - ISSN : 2148-7456 - DOI : 10.21449/ijate.730977 - 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000690884200012
7 Uyanik, GK; Tolaman, TD; Erdogan, DG; - Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis - INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION - Vol.8 - pp.649 - ISSN : 2148-7456 - DOI : 10.21449/ijate.730977 - English - Article - 2021 - WOS:000690884200012
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Tuğba DEMİRTAŞ TOLAMAN, EMİN KÖSE - ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİ İÇİN KULLANILAN WEB 2.0 ARAÇLARINA YÖNELİK ALGILARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI - Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi - Vol.12 - pp.1237 - 2023
2 Tolaman, T., Karakaş, N. - Akademik yazma becerisiyle ilgili makaleler üzerine bir inceleme - RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi - pp.447 - ISSN : 2148-7782 - DOI : 10.29000/rumelide.1012461 - tur - paper - 2021 - TRDizin
3 Uyanik, G., Tolaman, T., Erdoğan, D. - Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis - International Journal of Assessment Tools in Education - pp.649 - DOI : 10.21449/ijate.730977 - eng - paper - 2021 - TRDizin
4 Demi̇rtaş, T., Aydemi̇r, Z., Yaman, H. - TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARİNİN DİJİTAL PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİ - Turkish Studies (Elektronik) - pp.1407 - tur - paper - 2013 - TRDizin
5 Demi̇rtaş, T., Okur, A., Keski̇n, F. - YAZMA EĞİTİMİNDE EN SON UYGULAMALAR ÜZERİNE BİR MODEL İNCELEMESİ: AVUSTRALYA ANA DİLİ ÖĞRETİM PROGRAMI PORTFOLYOSU - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.297 - tur - paper - 2013 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Yaman, H; Tulumcu, FM; Demirtas, T; IIhan, AC; Miralay, F; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 2ND WORLD CONFERENCE ON DESIGN, ARTS AND EDUCATION (DAE-2013) - pp.543-548 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.02.521 - Proceedings Paper - 2014 - WOS:000335819600095
2 Yaman, H; Demirtas, T; IIhan, AC; Miralay, F; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 2ND WORLD CONFERENCE ON DESIGN, ARTS AND EDUCATION (DAE-2013) - pp.536-542 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.01.1389 - Proceedings Paper - 2014 - WOS:000335819600094
3 Yaman, H; Demirtas, T; IIhan, AC; Miralay, F; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 2ND WORLD CONFERENCE ON DESIGN, ARTS AND EDUCATION (DAE-2013) - pp.529-535 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.01.1388 - Proceedings Paper - 2014 - WOS:000335819600093
4 Havva YAMAN, Tuğba DEMİRTAŞ, Zeynep (İLERİ) AYDEMİR - TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARİNİN DİJİTAL PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİ - Turkish Studies, International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume - Vol.88 - pp.1407 - Summer - 2013
5 Havva YAMAN, Zeynep İLERİ AYDEMİR , Tuğba DEMİRTAŞ - The Scale of Preservice Teachers’ Digital Pedagogic Competencies: Validity and Reliability Study - The Online Journal of New Horizons in Education - Vol.3 - pp.26 - 2013
6 Okur, A., Demirtaş, T., Keskin, F. - Yazma Eğitiminde En Son Uygulamalar Üzerine Bir Model İncelemesi: Avustralya Ana Dili Öğretim Programı Portfolyosu - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.321 - pp.297 - ISSN : ISSN: 1300-302X - 2013
7 İsmail Güleç, Tuğba Demirtaş - İlköğretim 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma: Türkiye-Amerika Birleşik Devletleri - Sakarya University Journal of Education - Vol.3 - pp.74 - ISSN : ISSN:2146-7455 - DOI : - 2012
1.9-SSCI, SCI-E, AHCI VE ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDE YAYIMLANAN, TEKNİK NOT, KISA MAKALE, YORUM, VAKA TAKDİMİ, EDİTÖRE MEKTUP, ÖZET, KİTAP KRİTİĞİ, ARAŞTIRMA NOTU :
1 Güngören, Ö. C., Erdoğan, D. G., UYANIK, G. K., & Tolaman, T. D. - The Relationship Between Cognitive Absorption and Digital Literacy Skills among Secondary School Students. - Participatory Educational Research, - Vol.9 - pp.113 - 2022
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Tuğba Demirtaş Tolaman, Ayşenur Sargın - ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YENİ NESİL TÜRKÇE DERSİ SORULARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - 2023
2 Nahide İrem Azizoğlu, Tuğba Demirtaş Tolaman, Feride İdi Tulumcu - Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Akademik Yazma Becerisi: Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - 2018
3 Havva Yaman, Feride İdi Tulumcu, Tuğba Demirtaş Tolaman - GRAMMER TEACHING PROBLEMS ACCORDING TO OPINIONS OF TEACHER CANDIDATES A PHENOMENOLOGICAL APPROACH - 2015
4 TUĞBA DEMİRTAŞ; - Self-Evaluation Skills Of Turkish-Language Teacher Candidates In Regard To Teaching Profession: Applications Of Microteaching Technique - 2014
5 TUĞBA DEMİRTAŞ; - Examination of Attitudes of the Second Grade Primary School Students to Native Language Course - 2013
6 Havva YAMAN, Tuğba DEMİRTAŞ - A Research On Speech Anxiety of the Second Grade Primary School Students - 05-08 February - 2013
7 Havva YAMAN, Tuğba DEMİRTAŞ, Fatih Mehmet TULUMCU - Perception Of Turkish-Language Teachers Towards Listening/MonitoringTexts: A Phenomenological Approach - 05-08 February - 2013
8 Havva YAMAN, Fatih Mehmet TULUMCU, Tuğba DEMİRTAŞ - Türkçe Öğretmenlerinin Temel Dil Becerilerinin Kazandırılmasında Kullanılan Yöntem ve Tekniklere İlişkin Kavram Yanılgıları. - 17-19 Mayıs 2013 - 2013
9 Havva YAMAN, Zeynep AYDEMİR, Tuğba DEMİRTAŞ - The Scale of Preservice Teachers’ Digital Pedagogic Competencies: Validity and Reliability Study - 28-30 June - 2012
10 Havva YAMAN, Tuğba DEMİRTAŞ, Zeynep AYDEMİR - The Digital Pedagogic Competency Of Preservice Turkish-Language Teachers. Educational Reform - 28-30 June - 2012
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Mehmet Özdemir, Tuğba Demirtaş Tolaman, Feride İdi Tulumcu - Resimli çocuk kitaplarının dil ve anlatım özellikleri bakımından incelenmesi - 2018
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Havva Yaman, Tuğba Demirtaş - Ana Dili Öğretimi Programlarının Genel Özellikleri. "Dünyada Ana Dili Öğretimi -Program İncelemeleri-" içinde (Editör: H. Yaman) - Pegema Yayınları - pp.4 - 2013
2 Havva Yaman, Tuğba Demirtaş - Finlandiya Ana Dili Öğretimi Programı. "Dünyada Ana Dili Öğretimi -Program İncelemeleri" (Editör: H. Yaman) - Pegema Yayınları, - 2013
3 Havva Yaman, Tuğba Demirtaş - İsveç Ana Dili Öğretimi Programı. "Dünyada Ana Dili Öğretimi -Program İncelemeleri" (Editör: H. Yaman) - Pegema Yayınları, - 2013
4 Editör: Alpaslan Okur Yazarlar: Tuğba Demirtaş,Elif Aydın , Üzeyir Süğümlü, Zekerriyya Kantaş, Funda Keskin, Gökçen Göçer - YAŞAM BOYU OKUMA EĞİTİMİ - Pegem Akademi Yayincilik - pp.326 - 2013
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları - - 2019 - 2019
2 Tuğba DEMİRTAŞ,Hasan YÜKSEL, Sesli Masal Anlatım Sitesi - Sesli masal anlatım sistemi - Vol. 1500 - 2013-L06-04-002 - 2013
3 İsmail GÜLEÇ,Tuğba DEMİRTAޞ - Türkçe Eğitiminde Nasrettin Hoca fıkralarının değerler eğitimi bakımından incelenmesi - Vol.3000 - 3 - 21282 - 2012 - SAU-EBYLTEZ -2011-70-01-015
4 Havva YAMAN,Bekir İNCE,Mehmet ÖZDEMİR,Neşe GÜLER,Tuba DEMİRTAޞ, Fatih Mehmet TULUMCU - İlköğretim Okullarındaki Türkçe öğretimini İzleme Çalışması: Sakarya İli İçin Göstergeler - Vol.16500 - 5 - 20120604001 - 2012 - SAU-BAP -2012-06-04-001
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA). Değerler Eğitimi Mentoru Yetiştirme Bağlamında Sakarya Hareketi. Sakarya il Milli eğitim müdürlüğü ARGEbirimi ortaklığı ile - Vol.77.370 - pp. - ISSN : - DOI : 1 - - - - TR42/16/DFD/0056, - 2016 - - 2016
6.1-YURT DIŞI ARAŞTIRMA / GÖZLEM FAALİYETİ (EN AZ 6 AY) :
1 Rhode Island University- Visiting Scholar, BAP - Vol.9000 - DOI : 1 - 2015 - 2015
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (K GRUBU) - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2019
3 TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
4 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI (L GRUBU) - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2019
5 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
6 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
7 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2018
8 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2018
9 SOSYAL BİLGİLERDE YAZILI VE SÖZLÜ EDEBİYAT ÜRÜNLERİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
10 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2017
12 ÇOCUK EDEBİYATI - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
13 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
14 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
15 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2015
16 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
17 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
20 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
21 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
22 TÜRK HALK EDEBİYATI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
23 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
24 DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
25 DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
26 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
27 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
28 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
29 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
30 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
31 DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
32 DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
33 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
34 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
35 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
36 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
37 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
38 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
13.4-EĞİTİM-SEMİNER-SERTİFİKA :
1 Dr. Öğretim Üyesi Tuğba Demirtaş Tolaman - ÖĞRETMENLERE YÖNELİK ETKİLEŞİMLİ OKUMA UYGULAMALARI - 2022 Güz - 2022
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 Erasmus Intensive Programme, Polytechnic Institute of Guarda, Portugal - Teacher Education for Working with Inclusive Education in School(TEACHWISE 3). - 2011
MAKALELER
The Relationship Between Cognitive Absorption and Digital Literacy Skills among Secondary School Students
Akademik yazma becerisiyle ilgili makaleler üzerine bir inceleme
Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Akademik Yazma Becerisi: Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
The Relationship between Lifelong Learning Trends, Digital Literacy Levels and Usage of Web 2.0 Tools with Social Entrepreneurship Characteristics.
WRITING MOTIVATION SCALE A STUDYON VALIDITY AND RELIABILITY
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARİNİN DİJİTAL PEDAGOJİKYETERLİLİKLERİ
Yazma Eğitiminde En Son Uygulamalar Üzerine Bir Modelİncelemesi Avustralya Ana Dili Öğretim Programı Portfolyosu
The Scale of Preservice Teachers Digital Pedagogic Competencies Validity andReliability Study
İlköğretim 8 sınıf ana dili ders kitaplarıüzerine karşılaştırmalı bir çalışma Türkiye Amerika birleşikdevletleri örneği
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Yazdıkça Yazıyorum
DEĞERLER EĞİTİMİ MENTORU YETİŞTİRME BAĞLAMINDA SAKARYA HAREKETİ
KİTAPLAR
Erken Çocuklukta Öz-Düzenleme Doğası ve Gelişimi
Dünyada Ana Dili Öğretimi Program İncelemeleri
Dünyada Ana Dili Öğretimi Program İncelemeleri
DÜNYADA ANADİLİ ÖĞRETİMİ PROGRAM İNCELEMELERİ
BİLDİRİLER
ABD KALİFORNİYA VE FİNLANDİYA ANADİLİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI NDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM
Writing Motivation Scale A Study On Validity and Reliability
GRAMMAR TEACHING PROBLEMS ACCORDING TO THE OPINIONS OF TEACHER CANDIDATES A PHENOMENOLOGICAL APPROACH
DİĞER BİLİMSEL FAALİYETLER
BİR MEDDAH HİKAYESİ
UZMANLIK ALANLARI
Türkçe Eğitimi